Wychodząc na przeciw potrzebom współczesnych przedsiębiorców, nasza firma oferuje kompleksowe usługi związane z badaniami rynku (market research), dopasowanymi do Państwa organizacji.
Czym jest market research?
Market research to sposób na zapewnienie firmie możliwości budowania konkurencyjnej pozycji w swoim otoczeniu. Dostarcza informacji pozwalających na identyfikację i analizę potrzeb rynku, jego struktury, wielkości oraz konkurencyjności. Umożliwia ustalenie kompletnych strategii biznesowych. Rzetelne badanie rynku ma na celu pozyskanie informacji w oparciu o metody naukowe na temat podstawowych mechanizmów dziejących się w przestrzeni konkretnej branży, aby lepiej móc rozwijać swoje przedsiębiorstwo i osiągać wyznaczone cele.
Komu dedykowany jest market research?
Usługi z zakresu market research dedykowane są dla biznesu, organizacji pozarządowych, administracji, mediów, jak również instytucji naukowych. Pozyskując wiedzę w zakresie rynku na którym usługodawca lub instytucja funkcjonują od wielu lat można zaplanować doskonałą strategię marketingową wraz z:
- skuteczną promocją usług i reklamą,
- komunikatami trafiającymi do odpowiedniego klienta przez adekwatne kanały dystrybucji,
- odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów,
- elastyczną polityką cenową.
W jaki sposób działa market research?
Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® oferuje Państwu kompleksowe rozwiązania w obszarach badań opinii, rynku oraz ewaluacji, na podstawie rozmaitych sposobów wydobywania danych. Ostateczna forma badania ustalana jest w porozumieniu z klientem. Przeprowadzamy market research za pomocą wielu technik i metod badawczych. Realizując badania:
- diagnozowania potrzeb oraz preferencji konsumentów,
- prototypów produktów i konceptów reklamowych w oparciu o badania sensoryczne,
- reakcji na kampanie reklamowe,
- świadomości marki pośród konsumentów,
- segmentacyjne rynku,
- sensoryczne o charakterze ilościowym (Central Location Test),
- pomiarów obecności produktów w mediach.
Eksperci Centrum Badawczo-Rozwojowego opierają się na:
- bezpośrednich indywidualnych wywiadach kwestionariuszowych (PAPI),
- wywiadach wspomaganych komputerowo (CAPI),
- ankietyzacji telefonicznej (CATI),
- wywiadach osobistych (CAPI),
- ankietyzacji on-line (CAWI),
- indywidualnych wywiadach pogłębionych (IDI),
- badaniach fokusowych (FGI),
- analizach desk research,
- analizach SWOT,
- studium przypadku (Case Study).
Wysoka jakość prowadzonych badań
W trosce o wysoką jakość usług proponujemy naszym klientom całościową realizację procesu badawczego:
- opracowanie badania oraz stworzenie bazy danych,
- zdobywanie danych,
- nadzorowanie i zarządzanie procesem wprowadzania danych,
- obróbkę danych dla konkretnej analizy statystycznej,
- analizę danych,
- stworzenie raportu / wniosków.
Używanie nowoczesnych metod analitycznych w analizie rezultatów badań, jest czymś co powinna wykonywać każda dobra firma badawcza. Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® prowadzimy wszechstronne badania market research oraz badania opinii konsumentów dla sektorów: biznesowego oraz publicznego.
Prowadzimy także badania opinii o publicznych instytucjach, znajomości rynku leków i produktów farmaceutycznych OTC / Rx / suplementach diety. Oferujemy również możliwość prowadzenia samodzielnych, błyskawicznych badań za pomocą autorskiej aplikacji SurvGo™.
Działania dla biznesu
Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® to doświadczeni eksperci, którzy przekłuwają sprawdzone, naukowe metody i techniki badawcze wraz z wykorzystaniem zaawanasowanych narzędzi, na grunt biznesowy. Zaufało nam już wiele firm i instytucji z polskiego, jak i zagranicznego rynku:
- medyczno-farmaceutycznego,
- turystycznego,
- bankowo-kredytowego,
- handlowo-usługowego,
- sektora publicznego.
Nasi specjaliści stale poszerzają umiejętności w nowych gałęziach badawczych, a klientom gwarantujemy podejście indywidualne do każdego z projektów.