Wychodząc na przeciw potrzebom współczesnych przedsiębiorców, nasza firma oferuje kompleksowe usługi związane z badaniami rynku (market research), dopasowanymi do Państwa organizacji.
 

Czym jest market research?

Market research to sposób na zapewnienie firmie możliwości budowania konkurencyjnej pozycji w swoim otoczeniu. Dostarcza informacji pozwalających na identyfikację i analizę potrzeb rynku, jego struktury, wielkości oraz konkurencyjności. Umożliwia ustalenie kompletnych strategii biznesowych. Rzetelne badanie rynku ma na celu pozyskanie informacji w oparciu o metody naukowe na temat podstawowych mechanizmów dziejących się w przestrzeni konkretnej branży, aby lepiej móc rozwijać swoje przedsiębiorstwo i osiągać wyznaczone cele.
 

Komu dedykowany jest market research?

Usługi z zakresu market research dedykowane są dla biznesu, organizacji pozarządowych, administracji, mediów, jak również instytucji naukowych. Pozyskując wiedzę w zakresie rynku na którym usługodawca lub instytucja funkcjonują od wielu lat można zaplanować doskonałą strategię marketingową wraz z:

  • skuteczną promocją usług i reklamą,
  • komunikatami trafiającymi do odpowiedniego klienta przez adekwatne kanały dystrybucji,
  • odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów,
  • elastyczną polityką cenową.

 

W jaki sposób działa market research?

Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® oferuje Państwu kompleksowe rozwiązania w obszarach badań opinii, rynku oraz ewaluacji, na podstawie rozmaitych sposobów wydobywania danych. Ostateczna forma badania ustalana jest w porozumieniu z klientem. Przeprowadzamy market research za pomocą wielu technik i metod badawczych. Realizując badania:

  • diagnozowania potrzeb oraz preferencji konsumentów,
  • prototypów produktów i konceptów reklamowych w oparciu o badania sensoryczne,
  • reakcji na kampanie reklamowe,
  • świadomości marki pośród konsumentów,
  • segmentacyjne rynku,
  • sensoryczne o charakterze ilościowym (Central Location Test),
  • pomiarów obecności produktów w mediach.

 
Eksperci Centrum Badawczo-Rozwojowego opierają się na:

  • bezpośrednich indywidualnych wywiadach kwestionariuszowych (PAPI),
  • wywiadach wspomaganych komputerowo (CAPI),
  • ankietyzacji telefonicznej (CATI),
  • wywiadach osobistych (CAPI),
  • ankietyzacji on-line (CAWI),
  • indywidualnych wywiadach pogłębionych (IDI),
  • badaniach fokusowych (FGI),
  • analizach desk research,
  • analizach SWOT,
  • studium przypadku (Case Study).

 

Wysoka jakość prowadzonych badań

W trosce o wysoką jakość usług proponujemy naszym klientom całościową realizację procesu badawczego:

  • opracowanie badania oraz stworzenie bazy danych,
  • zdobywanie danych,
  • nadzorowanie i zarządzanie procesem wprowadzania danych,
  • obróbkę danych dla konkretnej analizy statystycznej,
  • analizę danych,
  • stworzenie raportu / wniosków.

Używanie nowoczesnych metod analitycznych w analizie rezultatów badań, jest czymś co powinna wykonywać każda dobra firma badawcza. Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® prowadzimy wszechstronne badania market research oraz badania opinii konsumentów dla sektorów: biznesowego oraz publicznego.

Prowadzimy także badania opinii o publicznych instytucjach, znajomości rynku leków i produktów farmaceutycznych OTC / Rx / suplementach diety. Oferujemy również możliwość prowadzenia samodzielnych, błyskawicznych badań za pomocą autorskiej aplikacji SurvGo™.
 

Działania dla biznesu

Centrum Badawczo-Rozwojowe BioStat® to doświadczeni eksperci, którzy przekłuwają sprawdzone, naukowe metody i techniki badawcze wraz z wykorzystaniem zaawanasowanych narzędzi, na grunt biznesowy. Zaufało nam już wiele firm i instytucji z polskiego, jak i zagranicznego rynku:

  • medyczno-farmaceutycznego,
  • turystycznego,
  • bankowo-kredytowego,
  • handlowo-usługowego,
  • sektora publicznego.

 
Nasi specjaliści stale poszerzają umiejętności w nowych gałęziach badawczych, a klientom gwarantujemy podejście indywidualne do każdego z projektów.

Komentowanie zostało zamknięte.